beantwoord

M'n beklag (2 maal) -- absurde manier van klanten behandelen !

• 26 mei 2015
  • 4 reacties
  • 172 Bekeken

BEKLAG 1 :
Ik moet eerst naar een machine toe om mn kaart te swipen zodat ik een email te krijgen met een servicecode !
Alsof iemand anders mijn ov-chipkaart via de ns gaat aanmelden om er misbruik van te maken !
Achterlijk !!
Zodra ik mijn kaart als verloren of gestolen opgeef is zoiets niet meer mogelijk.
De waardeloze houding van de NS is dat er anders 1 persoontje gratis van het zuidelijkste puntje van Limburg naar het Noordelijkste puntje van Groningen gaat reizen !
En daarom moeten ALLE KLANTEN extra moeite doen !!

BEKLAG 2 :
Ik wilde een aantal weken/maanden geleden naar huis en had genoeg saldo voor een enkele reis op m'n bankpas - mag ik potverdorie geen kaartje met korting bij het loket kopen !
Ondanks dat ik wel in bezit was van een kortingkaart !!
Wederom de waardeloze houding van het geld bejag van de NS !
Dit zijn geen vragen maar is m'n beklag over de service van de NS,... als er überhaupt nog van service kan worden gesproken !!
Want als klant ben je verplicht minstens 10 euro op je bankpas te hebben anders ben je niet klant genoeg voor de NS.
icon

Beste antwoord door Herman NS 26 mei 2015, 19:32

Het spijt mij dat je ontevreden bent over het gebruik van de OV-chipkaart. De meeste klanten wennen inmiddels aan het gebruik van de OV-chipkaart. Als jouw OV-chipkaart eenmaal is gekoppeld aan jouw Mijn NS-account kun je gemakkelijk je reishistorie inzien en kijken of alles goed gaat met betrekking tot het saldo dat door NS wordt verrekend met jouw gemaakte reizen.
Bekijk origineel

4 reacties

Want als klant ben je verplicht minstens 10 euro op je bankpas te hebben anders ben je niet klant genoeg voor de NS.

Zes euro is al voldoende saldo om met een NS-abonnement in te kunnen checken.

Zes euro is al voldoende saldo om met een NS-abonnement in te kunnen checken.

bankpas pepe bankpas
OV-chipkaart en bankpas samen.
Als het saldo op de OV-chipkaart minder dan €2 is, is minstens €8 op de bankrekening nodig, als het saldo op de OV-chipkaart €2 tot €6 is, is minstens €4 op de bankrekening nodig, bij €6 saldo is niets op de bankrekening nodig, in alle gevallen ervan uitgaande dat u alleen een NS-automaat ter beschikking heeft om saldo op te waarderen. Een banksaldo van €10 is in geen geval noodzakelijk.
Het spijt mij dat je ontevreden bent over het gebruik van de OV-chipkaart. De meeste klanten wennen inmiddels aan het gebruik van de OV-chipkaart. Als jouw OV-chipkaart eenmaal is gekoppeld aan jouw Mijn NS-account kun je gemakkelijk je reishistorie inzien en kijken of alles goed gaat met betrekking tot het saldo dat door NS wordt verrekend met jouw gemaakte reizen.

Reageer