beantwoord

mail adres kaartservice klopt niet

• 15 augustus 2015
  • 3 reacties
  • 115 Bekeken

Hallo,

Graag wilde ik mijn ov kaart koppelen aan mijn ns account. Echter bij het aanvragen van de kaartservicecode zegt deze dat mijn kaart aan een ander email adres gekoppeld is. Ik heb voor zover ik weet maar 1 email account.

Alvast dank voor u reactie.

Yasmin
icon

Beste antwoord door Brian NS 16 augustus 2015, 11:47

Beste yaskat13,

Welkom op het NS serviceforum. Er is dan waarschijnlijk ooit een ander emailadres aangegeven bij het aanvragen van de OV-chipkaart. Dit is trouwens geen probleem bij het koppelen van de kaart aan jouw Mijn NS account. Je kunt namelijk gewoon op 'verder' klikken en het proces verder doorlopen.
Bekijk origineel

3 reacties

U kunt waarschijnlijker eerder antwoord op u vraag krijgen via de telefoon, dag en nacht is de NS telefonisch te bereiken op telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief).

Of via Twitter

Het officiƫle Twitter kanaal van NS is @NS_online. Hier wordt u 24 uur per dag op de hoogte gehouden van de belangrijkste reisinformatie.
Beste yaskat13,

Welkom op het NS serviceforum. Er is dan waarschijnlijk ooit een ander emailadres aangegeven bij het aanvragen van de OV-chipkaart. Dit is trouwens geen probleem bij het koppelen van de kaart aan jouw Mijn NS account. Je kunt namelijk gewoon op 'verder' klikken en het proces verder doorlopen.
Beste yaskat13,

Deze situatie blijkt echter al lange tijd bij heel veel mensen op te treden, ook mensen die 100% zeker weten dat ze het juiste mailadres opgegeven hebben. Dit is ook al heel lang bekend bij de NS, maar tot op heden hebben ze niet de moeite genomen daar iets aan te doen.

Reageer