beantwoord

Mail gemiste check-uits bij NS komt niet overeen met mijn NS-gegevens

• 11 juni 2019
  • 2 reacties
  • 70 Bekeken

Hoi allemaal,

Vandaag een mail ontvangen met mijn reistransacties waaruit blijkt dat ik de reizen vanaf 14 mei 2019 niet meer ben uitgecheckt. Wat me nogal vreemd lijkt, want dan ben ik het ineens wel heel vaak achterelkaar vergeten. Daarnaast komt het niet overeen met wat er in mijn NS staat, hier staan bij alle dagen gewoon alle check-uits.

Het lijkt er ook niet op dat ik instaptarief elke keer heb betaald. Uitcheckgemist.nl geeft verder ook geen reizen aan waarbij ik niet ben uitgecheckt. Alles lijkt (van wat ik kan checken) dus oké. Dus nu toch de vraag; hoe ik dan wel zo'n mail heb kunnen ontvangen?

Ben benieuwd naar jullie reactie en/of iemand dit ook al heeft ervaren, kon dat nergens terug lezen!
icon

Beste antwoord door Denice NS 12 juni 2019, 18:38

Welkom bij de Community, lydiahsmn.

Wat vreemd dat je zo'n mail ontvangt terwijl je ziet dat je wel in/uitgecheckt bent. Dat lijkt me voor ons zeker iets om uit te zoeken want er gaat dan ergens iets mis!

Heb je al contact gehad met onze Klantenservice hierover? Zo niet dan zou ik je willen adviseren even contact op te nemen. Dit gaat het makkelijkste via Facebook, Twitter of onze Chat.
Bekijk origineel

2 reacties

Welkom bij de Community, lydiahsmn.

Wat vreemd dat je zo'n mail ontvangt terwijl je ziet dat je wel in/uitgecheckt bent. Dat lijkt me voor ons zeker iets om uit te zoeken want er gaat dan ergens iets mis!

Heb je al contact gehad met onze Klantenservice hierover? Zo niet dan zou ik je willen adviseren even contact op te nemen. Dit gaat het makkelijkste via Facebook, Twitter of onze Chat.
Hi Denice,

Dankjewel voor je bericht! Ik ga er even achteraan bij de klantenservice.

Groetjes Lydia

Reageer