beantwoord

meereiskaart

• 19 april 2015
  • 8 reacties
  • 510 Bekeken

Kun je een meereiskaart heel de dag gebruiken?? Dus ook 's morgens eventueel tijdens de spits??
icon

Beste antwoord door Thom 19 april 2015, 12:28

Nee, het meereizen kan door de week pas na negen uur, dus niet in de ochtendspits. In het weekend de hele dag. U mag alleen meereizen volgens hetzelfde traject als degene met wie u meereist.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Nee, het meereizen kan door de week pas na negen uur, dus niet in de ochtendspits. In het weekend de hele dag. U mag alleen meereizen volgens hetzelfde traject als degene met wie u meereist.

Kan iemand mij vertellen waarom ik niet op mijn NS in kan loggen. Ik wil gegevens veranderen
Reputatie 7
Badge +4
Het kan zijn dat u geen account heeft aangemaakt en verder zouden de inloggegevens niet kunnen kloppen.
Het kan zijn dat u geen account heeft aangemaakt en verder zouden de inloggegevens niet kunnen kloppen. Ik heb wel een account en heb al vele malen kunnen inloggen. nu ineens niet meer.
Mijn NS zou gisteren de hele dag plat zijn wegens werkzaamheden en sindsdien wordt er nog steeds een melding over regulier onderhoud getoond. Aangezien de NS dezelfde melding toont in geval van een storing (het smoezenboek van de NS is onderhand een al minstens zo imposant boekwerk als dat van de notoire zwartrijder) is onduidelijk of er sprake is van uitgelopen werkzaamheden of van een storing.
dus dat is het verhaal. Ik heb het ook geprobeerd via de computerservice ( ik noem haar Miep) maar als je daar een vraag aan stelt, zegt ze alleen maar dat je duidelijker moet zijn. Of je mag bellen met een telefoonnummer tegen normale kosten of je moet naar het forum. Je kunt geen mail sturen en dat frustreert.
Dat kan wel via diezelfde Miep (ik noem haar EVA), door "e-mail" te typen.
Dank. zal voortaan ook Eva zeggen.

Reageer