beantwoord

meereiskorting voor 2?

• 9 juni 2015
  • 5 reacties
  • 409 Bekeken

stel ik zet meereiskorting aan voor mijn medereiziger dan krijgt deze persoon 40% korting.

kan deze medereiziger ook meereiskorting aan zetten zodat ik ook 40% korting krijg of kan maar een van ons beiden deze korting krijgen?
icon

Beste antwoord door Pe_pe 10 juni 2015, 00:04

Bij Samenreiskorting reist één persoon op een abonnement en één tot drie anderen met Samenreiskorting.
Bekijk origineel

5 reacties

Bij Samenreiskorting reist één persoon op een abonnement en één tot drie anderen met Samenreiskorting.
Oftewel in totaal kun je met 4 personen met 40 procent korting reizen, mits één persoon een abonnement heeft.
De 3 meereizende personen zullen dan allemaal aan de automaat afzonderlijk het meereisproduct moeten laden, dit ook weer voor de eventuele terugweg.

Heb alleen zo'n flauw vermoeden, dat je werkelijk vraag totaal anders is.
Oftewel in totaal kun je met 4 personen met 40 procent korting reizen, mits één persoon een abonnement heeft.

Of slechts 3 personen als degene die zorgt dat de rest met korting mee mag reizen zelf de volle mep moet betalen omdat hij over een nieuw abonnement met ongunstige daluren beschikt.
... of slechts 1 als de abonnementhouder een nieuw abonnement met ongunstige Daluren heeft en het gezelschap doordeweeks vóór 6:30 op pad gaat.
theofiel en Pe_pe jullie hebben helemaal gelijk, was 't even vergeten, mijn fout. Hoe kan ik dat, volgens NS, compleet logisch beleid toch over het hoofd zien, schandalig! 😉

Reageer