Bij inchecken op tram kreeg ik melding dat mijn OV-kaart is geblokkeerd. Ook na herhaald proberen lukte 't niet. Mijn pas lijkt niet beschadigd.
beantwoord
Melding blokkade OV-kaart
Beste antwoord door Erryt NS
Je kan via onze klantenservice achterhalen of er betaalachterstanden zijn. Echter heb je dan ook een bericht per mail en diverse herinneringen per mail en post ontvangen. Mocht dat niet het geval zijn dan kan je bij een servicebalie je kaart uit laten lezen op defecten of fouten. Het lijkt mij alleen niet dat een defect deze melding kan veroorzaken.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
