Goedemorgen, ik kreeg onderstaande email:
Onderwerp | : | Uw persoonlijke OV-chipkaart verloopt binnenkort |
Kenmerk | : | EMA003-1120 |
Geachte mevrouw Dieleman,
Uw OV-chipkaart met nummer (nr weggehaald ivm privacy)verloopt op 16 september 2022. Wilt u blijven reizen in het openbaar vervoer? Vraag dan nu alvast een nieuwe kaart aan.
Eenvoudig online regelen
Heeft u een Mijn OV-chipaccount op www.ov-chipkaart.nl? Dan kunt u uw kaart meteen vernieuwen. Als u nog geen account heeft, dan kunt u er eenvoudig een aanmaken. Alle informatie die u nodig heeft, vindt u op www.ov-chipkaart.nl/verlopenkaart.
Wilt u geen nieuwe kaart?
Vergeet dan niet om het saldo van uw huidige kaart terug te vragen! Ook dat kunt u nu alvast doen via uw account op www.ov-chipkaart.nl. Uw OV-chipkaart blijft geldig tot 16 september 2022. We storten het saldo daarna op uw bankrekening.
Let op: heeft u een abonnement of reisproduct op uw persoonlijke OV-chipkaart? Neem dan, voor u de kaart beëindigt, contact op met uw vervoerder om na te gaan wat er met deze producten moet gebeuren.
Komt u er niet uit?
Neem dan contact op met Klantenservice OV-chipkaart via 0900-0980 (gebruikelijke belkosten). Bereikbaar op werkdagen van 7.00 tot 21.30 uur en op zaterdag, zondag en feestdagen van 10.00 tot 16.00 uur.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice OV-chipkaart
ik heb een abonnement lopen van NS op deze kaart en begrijp daarom deze mail niet. Weten jullie wat er aan de hand is?
Beste antwoord door Tochjo
Bekijk origineel