Goedemorgen, ik kreeg onderstaande email:
Onderwerp | : | Uw persoonlijke OV-chipkaart verloopt binnenkort |
Kenmerk | : | EMA003-1120 |
Geachte mevrouw Dieleman,
Uw OV-chipkaart met nummer (nr weggehaald ivm privacy)verloopt op 16 september 2022. Wilt u blijven reizen in het openbaar vervoer? Vraag dan nu alvast een nieuwe kaart aan.
Eenvoudig online regelen
Heeft u een Mijn OV-chipaccount op www.ov-chipkaart.nl? Dan kunt u uw kaart meteen vernieuwen. Als u nog geen account heeft, dan kunt u er eenvoudig een aanmaken. Alle informatie die u nodig heeft, vindt u op www.ov-chipkaart.nl/verlopenkaart.
Wilt u geen nieuwe kaart?
Vergeet dan niet om het saldo van uw huidige kaart terug te vragen! Ook dat kunt u nu alvast doen via uw account op www.ov-chipkaart.nl. Uw OV-chipkaart blijft geldig tot 16 september 2022. We storten het saldo daarna op uw bankrekening.
Let op: heeft u een abonnement of reisproduct op uw persoonlijke OV-chipkaart? Neem dan, voor u de kaart beëindigt, contact op met uw vervoerder om na te gaan wat er met deze producten moet gebeuren.
Komt u er niet uit?
Neem dan contact op met Klantenservice OV-chipkaart via 0900-0980 (gebruikelijke belkosten). Bereikbaar op werkdagen van 7.00 tot 21.30 uur en op zaterdag, zondag en feestdagen van 10.00 tot 16.00 uur.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice OV-chipkaart
ik heb een abonnement lopen van NS op deze kaart en begrijp daarom deze mail niet. Weten jullie wat er aan de hand is?