beantwoord

Met OV-chipkaart in de trein reizen

• 25 september 2018
  • 1 reactie
  • 177 Bekeken

Mijn zoon reist morgen van Spijkenisse (metro) via Rotterdam Centraal naar Wageningen met de NS. Kan hij met een anonieme OV-chipkaart ook bij NS reizen of moet de OV-chipkaart daarvoor apart geactiveerd worden?
icon

Beste antwoord door GroeneRuiter 25 september 2018, 10:07

Hij kan met een anonieme OV kaart reizen met de trein mits hier bij inchecken minimaal €16 (offcieel €20, maar je mag 4 euro in de min staan) op staat. Ik weet niet of uw zoon op dezelfde dag terug reist, mocht dit wel zo zijn en mits dit na 9:00 is zijn er wellicht aanbiedingen om wat geld te besparen. Ook als de reis op verschillende dagen plaatsvindt zijn er waarschijnlijk gereduceerde kaarten te vinden.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge
Hij kan met een anonieme OV kaart reizen met de trein mits hier bij inchecken minimaal €16 (offcieel €20, maar je mag 4 euro in de min staan) op staat. Ik weet niet of uw zoon op dezelfde dag terug reist, mocht dit wel zo zijn en mits dit na 9:00 is zijn er wellicht aanbiedingen om wat geld te besparen. Ook als de reis op verschillende dagen plaatsvindt zijn er waarschijnlijk gereduceerde kaarten te vinden.

Reageer