beantwoord

Met verkeerde kaart in- en uitgecheckt

• 15 June 2021
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

Goedemorgen, 

Ik heb onlangs een reis gemaakt van Amersfoort Schothorst naar Amersfoort Centraal. Tijdens het inchecken op Amersfoort Schothorst heb ik per ongeluk ingecheckt met mijn NS Business Card en bij het uitchecken op station Amersfoort Centraal deed ik dat met mijn persoonlijke NS Flex-kaart. 

Maar het uitchecken op Amersfoort Centraal werd geregistreerd als een incheck-moment voor de NS Flex-kaart; ik was immers op Amersfoort Schothorst met mijn NS Business Card ingecheckt. 

Gevolg is nu dat er voor beide kaarten een gemiste check-out heeft plaatsgevonden: voor de NS Business Card ben ik op Amersfoort Schothorst ingecheckt, maar nergens uitgecheckt, en voor de NS Flex-kaart ben ik in Amersfoort Centraal ingecheckt, maar nergens uitgecheckt. Resultaat is nu dat ik voor beide kaarten een bedrag van € 20 open heb staan.

Aan de in- en uitchecktijden is wel duidelijk te zien dat de tijden kloppen met de logische in- en uitchecktijden, maar voor NS Flex kan ik helaas geen gemiste check-out indienen, terwijl dat voor de NS Business Card wel mogelijk is. Hoe kan dit het best worden opgelost?

Groet,

Mark uit Amersfoort 

icon

Beste antwoord door Denice NS 15 June 2021, 10:35

Hi Mark. Welkom bij de Community!

Vervelend dat het is misgegaan met in- en uitchecken. Dat kan natuurlijk iedereen eens overkomen. Wat betreft het aanvragen van restitutie wil ik je adviseren om even contact op te nemen met onze Klantenservice. Dit gaat het snelste via Facebook. Twitter of onze Live Chat.

Bekijk origineel

1 reactie

Hi Mark. Welkom bij de Community!

Vervelend dat het is misgegaan met in- en uitchecken. Dat kan natuurlijk iedereen eens overkomen. Wat betreft het aanvragen van restitutie wil ik je adviseren om even contact op te nemen met onze Klantenservice. Dit gaat het snelste via Facebook. Twitter of onze Live Chat.

Reageer