beantwoord

Met verkeerde kaart ingecheckt (correctie)

  • 2 mei 2015
  • 4 reacties
  • 193 Bekeken

Heb een NS dagkaart via actie gekocht en daarmee naar Adam gereisd. Heb met mijn eigen ov in- en uitgecheckt in de tram, en heb dit per abuis op de terugweg naar mijn woonplaats weer gedaan. Heb nu de volle mep betaald voor de terugreis, terwijl ik al de dagkaart had gekocht. Kan ik dit v.b. laten repareren door de dagkaart te overleggen??
icon

Beste antwoord door Thijs NS 4 mei 2015, 09:51

@moniekelastiek; ik kan het even voor je nakijken. Kun je mij een privébericht sturen met je naam, adresgegevens en kaartnummer?
Bekijk origineel

4 reacties

Wacht even op een moderator die dit voor u kan uitzoeken. Zal pas maandag worden en dan vragen ze een prive bericht te sturen. Succes in ieder geval.
Dank, moet ik daarvoor opnieuw contact zoeken, telefonisch?
U kan bellen met nr 030-7515155 (24/7) of wachten maandag dat een moderator op uw topic reageert. Dan zal u gevraagd worden om een prive bericht te sturen.
@moniekelastiek; ik kan het even voor je nakijken. Kun je mij een privébericht sturen met je naam, adresgegevens en kaartnummer?

Reageer