beantwoord

Mijn man is met pensioen gewerkt bij Nedtrain , maar wat kunnen wij nog met onze ov chipkaart

• 15 november 2016
  • 11 reacties
  • 1065 Bekeken

Wij weten niets over wat kan je nog met je ov chipkaart, vrij reizen ?
En welke tijden of dagen ?
Wie kan niet antwoord op geven.
Alvast mijn dank
icon

Beste antwoord door Iris NS 15 november 2016, 12:45

Welkom op het NS Serviceforum, Diny. Ik heb het even voor je nagevraagd en het blijkt dat SPF Beheer hierover gaat. Je kan dus het beste even contact met hun opnemen. Hier vind je de contactinformatie.
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Volgens mij krijgen jullie via NedTrain (onderdeel van NS) dan een BusinessCard met daarop post-actief. Ik geloof dat je hier 20 vrij dagen mee mag reizen, en de rest als dalvoordeel abonnement werkt. Maar misschien kan iemand van de klantenservice uitsluitsel geven?
Reputatie 7
Badge +4
Als u uw kaart bij een NS-automaat voor de lezer houdt, verschijnt rechts in het midden wat voor soort abonnement u (nog) heeft. Het is van hieruit alleen te beoordelen voor wie de regels van Nedtrain bij pensionering kent en dat ben ik helaas niet.
Volgens mij krijgen jullie via NedTrain (onderdeel van NS) dan een BusinessCard met daarop post-actief. Ik geloof dat je hier 20 vrij dagen mee mag reizen, en de rest als dalvoordeel abonnement werkt. Maar misschien kan iemand van de klantenservice uitsluitsel geven?
Bedankt voor je reactie
Als u uw kaart bij een NS-automaat voor de lezer houdt, verschijnt rechts in het midden wat voor soort abonnement u (nog) heeft. Het is van hieruit alleen te beoordelen voor wie de regels van Nedtrain bij pensionering kent en dat ben ik helaas niet.
Bedankt voor je reactie
Welkom op het NS Serviceforum, Diny. Ik heb het even voor je nagevraagd en het blijkt dat SPF Beheer hierover gaat. Je kan dus het beste even contact met hun opnemen. Hier vind je de contactinformatie.
Hallo Iris, had ik al gedaan, maar die stuurde me naar po@ns.nl
Daarom hier mijn vraag, vind dat we slecht geïnformeerd worden door de NS.
Maar evengoed bedankt voor je informatie.
Diny
Jammer dat je (nog) geen duidelijk antwoord hebt gekregen, Diny. Heb je inmiddels een mail gestuurd naar po@ns.nl?
Jammer dat je (nog) geen duidelijk antwoord hebt gekregen, Diny. Heb je inmiddels een mail gestuurd naar po@ns.nl?

Ja hab ik gedaan, even afwachten, jammer dat je geen informatie map krijgt als je met pensioen gaat, zou een hoor ergernis schelen !
Dat kan ik me voorstellen en ik vind het ook een erg goede suggestie 🙂 Hopelijk heb je snel een antwoord op je vraag!
Inmiddels nieuwe kaart, mogen tot 400 euro reizen in de dal uren , en vrij reizen in het weekend en feestdagen, jammer dat een persoon met pensioen gaat , zo weinig info krijgt ?
Vraag ik me af of we in de drukke uren ook van de 400 euro afsnoepen, dat is nog niet echt duidelijk ?
Hoi Diny, wat fijn dat dit wordt aangeboden 🙂 Ik zal de feedback over de informatievoorziening voor je doorgeven. Ik neem aan dat je hiervan geen gebruik kan maken wanneer je in de spits incheckt, als dit er niet bij staat. Het lastige is dat we bij de klantenservice niet over personeelszaken gaan. Om het zeker te weten raad ik je daarom aan om het voor de zekerheid na te vragen bij je contactpersoon van P&O.

Reageer