beantwoord

Mijn NS account herkent mijn OV-CHIPKAART niet meer . kan niet naar mijn gegevens, factuur en startpagina

• 8 juli 2020
  • 8 reacties
  • 134 Bekeken

Mijn NS account herkent mijn OV-CHIPKAART niet meer en kan niet naar mijn gegevens, factuur en startpagina !

icon

Beste antwoord door Sanne NS 8 juli 2020, 21:45

Goedenavond Johnmusic en welkom op de NS community! 

Wat vreemd dat dit je ineens niet meer lukt. Ik weet dat Mijn NS wat problemen heeft gehad de laatste paar dagen maar dit is erg vreemd. Er dient even met je meegekeken worden. De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: FacebookTwitterChat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Bekijk origineel

8 reacties

Goedenavond Johnmusic en welkom op de NS community! 

Wat vreemd dat dit je ineens niet meer lukt. Ik weet dat Mijn NS wat problemen heeft gehad de laatste paar dagen maar dit is erg vreemd. Er dient even met je meegekeken worden. De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: FacebookTwitterChat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Blijkbaar is Mijn NS veranderd bij NS Flex (Dalvrij) want de eerste vraag bij het openen is voeg een OV-CHIPKAART toe ( dus ik denken dat ik mijn OV-CHIPKAART weer opnieuw moet toevoegen wat niet lukt en als ik kijk bij producten staat : er is geen product en reishistorie staat ook niet vermeld. 

N.B. Heb omslachtig moeten zoeken naar facturen daar staat dus wel de reishistorie en mijn product van mijn OV-CHIPKAART. 

P.S. heb facturen gevonden bij het pijltje naar beneden rechtsboven!

Bedankt voor je reactie Sanne ,

Groeten , John 

N B . Er staat weliswaar nog steeds géén producten vermeld bij mijn account terwijl de facturen wel correct bij mijn OV-CHIPKAART nummer staan ?!

Bij reishistorie staat zelf niets alleen bij de facturen Bij een eventuele vertraging kan ik dus geen geld terug vragen via de reishistorie. 

Bij reishistorie staat zelf niets alleen bij de facturen Bij een eventuele vertraging kan ik dus geen geld terug vragen via de reishistorie. 

Je kunt het beste geld terug vragen zonder in te loggen via deze link. 

Bedankt Rizana .

Groeten, John 

Reageer