beantwoord

Mijn OV-chipkaart verloopt binnenkort.

• 5 juni 2014
  • 5 reacties
  • 1930 Bekeken

Mijn ov-chipkaart met een NS abonment is geldig tot 22-06-2014, maar tot vandaag is de nieuwe
kaart niet thuis gestuurt. Ik heb een letter van ov-chipkaart ontvangen.. maar ik ben vanuit duitsland ik kan helaas de klantensevice niet bellen vanuit hier. Wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door Leny NS 5 juni 2014, 11:48

Hoi Bevers, welkom op het forum. Je OV-chipkaart verloopt binnenkort. Normaliter ontvang je 6-7 weken van tevoren je nieuwe kaart. Heb je geen nieuwe kaart ontvangen, dan ontvang je een brief van het bedrijf OV-chipkaart. Zo te lezen heb je een brief ontvangen. Staat in de brief dat je zelf een nieuwe aan moet vragen? Zo ja, dan kun je via www.ovchipkaart.nl/verlopenkaart een nieuwe kaart aanvragen. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'OV-chipkaart'
Bekijk origineel

5 reacties

Badge
Hoi Bevers, welkom op het forum. Je OV-chipkaart verloopt binnenkort. Normaliter ontvang je 6-7 weken van tevoren je nieuwe kaart. Heb je geen nieuwe kaart ontvangen, dan ontvang je een brief van het bedrijf OV-chipkaart. Zo te lezen heb je een brief ontvangen. Staat in de brief dat je zelf een nieuwe aan moet vragen? Zo ja, dan kun je via www.ovchipkaart.nl/verlopenkaart een nieuwe kaart aanvragen. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'OV-chipkaart'
ja maar ov- chipkaart brief zecht dat ik dat niet doen zal met een NS abonement.(ik heb een voordelluurenabonement). Hoe klopt dat?
Badge
Ik begrijp je vraag niet. Wat staat er in de brief? Kan je een screenshot maken en hier plaatsen? Dit mag ook via een privébericht
Hier staat.........Als u een abonnement van NS heeft dan hoeft u zelf niets te doen om een nieuwe kaart te ontvangen, tenzij hier om gevraagd wordt. Mijn excuses dat u nog geen bericht ontvangen heeft. Mocht u binnenkort niets ontvangen, dan kan ik u adviseren om contat op te nemen met Klantenservice OV-chipkaart. Zij produceren namelijk de OV-chipkaart en kunnen deze naar u toesturen. U kunt Klantenservice OV-chipkaart bereiken op telefoonnummer 0900 - 09 80 (€ 0,10 per minuut).

Maar ik kan als duitser helaas niet met ideal betalen of de Klantenservice bellen :-(
en ik denk de OV Chipkaart is gratis bij een abonement?
Ook vanuit het buitenland kan je bellen met de Klantenservice OV-chipkaart. Het klopt inderdaad dat je gratis een nieuwe ov-chipkaart ontvangt zodra er een NS abonnement op staat. Deze hoor je vóór 22 juni te ontvangen. Mocht je de ov-chipkaart niet hebben ontvangen rond 15 juni dan wil ik je toch adviseren om even te bellen.

Reageer