beantwoord

Mijn OV kaart is kapot, ik heb een andere waar ik mijn abbo op wil hebben

• 17 juni 2014
  • 5 reacties
  • 200 Bekeken

Mijn OV kaart is vrijdag kapot gegaan, zondag heb ik meteen formulieren opgehaald voor een andere OV. tot mijn schrik wordt hiervoor 11 euro in rekening gebracht. ik heb nog een andere OV kaart liggen hier, ik wil dus dat mijn abonnement op mijn andere OV kaart wordt gezet.. waar moet ik wezen om dit voor elkaar te krijgen? want 11 euro voor een stukje plastic vind ik absurd veel terwijl ik er nog 1 heb liggen.
icon

Beste antwoord door Leny NS 17 juni 2014, 17:40

Yvette191, welkom op het forum. Helaas is het niet mogelijk om een abonnement van NS op een andere persoonlijke OV-chipkaart te plaatsen. Indien je OV-chipkaart defect is, dan moet er een duplicaat voor aangemaakt worden. En de kosten zijn inderdaad € 11,00
Dan wordt er een vervangende kaart aangemaakt. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'OV-chipkaart'
Bekijk origineel

5 reacties

Badge
Yvette191, welkom op het forum. Helaas is het niet mogelijk om een abonnement van NS op een andere persoonlijke OV-chipkaart te plaatsen. Indien je OV-chipkaart defect is, dan moet er een duplicaat voor aangemaakt worden. En de kosten zijn inderdaad € 11,00
Dan wordt er een vervangende kaart aangemaakt. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'OV-chipkaart'

oke bedankt, en een anonieme ov kaart? is dat wel mogelijk? daar is namelijk een actie van voor 2 euro.
Reputatie 7
Badge +4
Yvette, een abonnement kan niet op een anonieme kaart, het moet op een persoonlijke ov-chipkaart. Anders zou iedereen er mee kunnen reizen en dat is niet de bedoeling.
Yvette, een abonnement kan niet op een anonieme kaart, het moet op een persoonlijke ov-chipkaart.

jemig! tis dat ik met de trein goedkoper uit ben! wat een gedoe telkens met ns. in ieder geval bedankt beide :)
Hoi Yvette,

Super vervelend dat de kaart kapot is gegaan. Misschien een tip om hem voortaan in een stevig hoesje te doen, op deze site zijn ze te bestellen en je OV kaart kan er gewoon in blijven tijdens gebruik en controle. Misschien dat er nog meer bekenden er willen hebben. 😉

Reageer