beantwoord

Mijn ov kaart met abonnement verloopt binnen 3 weken en ik heb nog niks vernomen van de ns

  • 20 mei 2019
  • 1 reactie
  • 126 Bekeken

Reputatie 1
Mijn ov kaart verloopt binnen 3 weken en aangezien ik een abonnnement heb krijg ik van de ns een gratis ov kaart echter ik heb nog niks vernomen....Kunnen jullie dit op pakken en op te lossen. bedankt

IK heb tot 3x gebeld met de klantenservice maar ze snappen er niks van of ze verstaan mij niet of spreken gebrekkig nederlands. en krijg te horen dat ik maar opnieuw moet bellen dan krijg ik een andere medewerker aan de lijn die me vraag wel kan beantwoorden, wat is dit voor een service???
icon

Beste antwoord door Stijn NS 20 mei 2019, 17:46

Goedemiddag Ruud39. Het klopt inderdaad dat je via ons automatische en vernieuwende kaart hoort te ontvangen wanneer je bij ons een actief abonnement hebt en je huidige kaart nijgt te verlopen. Helaas hebben we recent wat problemen met dit proces, waardoor deze automatische vernieuwing niet altijd succesvol wordt gestart. Ik vind het dan ook erg jammer om te lezen dat mijn collega's je niet goed hebben kunnen helpen hiermee, gezien dit al een tijdje bekend is.

In dit geval zul je zelf via de OV-Chipkaart een kaartvernieuwing moeten aanvragen. Je zult dan wel zelf €7,50 moeten voorschieten, maar deze kun je van ons vergoed krijgen. Zodra je de nieuwe kaart hebt ontvangen kun je daarvoor nogmaals contact opnemen met onze Klantenservice. Naast telefonisch zijn we ook via Social Media en Chat bereikbaar. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag Ruud39. Het klopt inderdaad dat je via ons automatische en vernieuwende kaart hoort te ontvangen wanneer je bij ons een actief abonnement hebt en je huidige kaart nijgt te verlopen. Helaas hebben we recent wat problemen met dit proces, waardoor deze automatische vernieuwing niet altijd succesvol wordt gestart. Ik vind het dan ook erg jammer om te lezen dat mijn collega's je niet goed hebben kunnen helpen hiermee, gezien dit al een tijdje bekend is.

In dit geval zul je zelf via de OV-Chipkaart een kaartvernieuwing moeten aanvragen. Je zult dan wel zelf €7,50 moeten voorschieten, maar deze kun je van ons vergoed krijgen. Zodra je de nieuwe kaart hebt ontvangen kun je daarvoor nogmaals contact opnemen met onze Klantenservice. Naast telefonisch zijn we ook via Social Media en Chat bereikbaar. 🙂

Reageer