beantwoord

Mijn reishistorie Er is een fout opgetreden bij het ophalen van uw gegevens. Probeert u het later (verholpen)

  • 9 maart 2015
  • 4 reacties
  • 297 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
ik zie dat een andere exact dezelfde probleem heeft als ik, als ik dan ook ga kijken bij min ov chipkaart dan staat er: Onbekende OV-chipkaart.

hoe lang gaat dit nog duren?
icon

Beste antwoord door Thijs2 9 maart 2015, 16:44

Ik verwacht dat dit snel is opgelost. Er is een storing geweest waardoor het systeem een tijdje platlag.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

en dit alleen omdat ik een half uur te laat was op 27 feb en dat wilde reclameren
Ik verwacht dat dit snel is opgelost. Er is een storing geweest waardoor het systeem een tijdje platlag.
mja een beetje te laat voor het declareren dit heeft al bijna de hele dag geduurt, dat kan toch niet correct zijn... nah ja het is nu inmiddels te laat of het meot binnen 5 minuten werken
sterkte!