beantwoord

Mijn Reishistorie pas beschikbaar na 48 uur

• 12 februari 2015
  • 2 reacties
  • 197 Bekeken

Hoi, de reishistorie is nog steeds pas na 48 uur beschikbaar terwijl eerder gezegd werd dat deze na uiterlijk 24 uur beschikbaar zou moeten zijn...

Het lijkt er een beetje op dat de NS dit expres vertraagt zodat mensen vergeten om geld te claimen na vertragingen. Op mijn telefoon in de reisplanner app zie ik mijn saldo en in- en uitcheck historie nagenoeg meteen na het in-/uitchecken, maar via deze app kan ik geen claims indienen.

Kunnen jullie:
a. ervoor zorgen dat de reishistorie + claim mogelijkheid eerder beschikbaar is, en/of;
b. ervoor zorgen dat je via de Reisplanner Extra app een claim voor geld terug bij vertraging kan indienen?
icon

Beste antwoord door Herman NS 12 februari 2015, 11:44

Hallo MCreal,

Er is sprake van een storing, waardoor reishistorie vanaf 10 februari 2015 niet wordt weergegeven. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing. De termijn van 24 uur is correct. Via de app is het inderdaad niet mogelijk om claims in te dienen. GTBV kun je aanvragen via de officiële Mijn NS-account of via het formulier.

Het topic heb ik naar het subforum 'OV-chipkaart' verplaatst.

Vriendelijke groet,
Herman NS
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo MCreal,

Er is sprake van een storing, waardoor reishistorie vanaf 10 februari 2015 niet wordt weergegeven. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing. De termijn van 24 uur is correct. Via de app is het inderdaad niet mogelijk om claims in te dienen. GTBV kun je aanvragen via de officiële Mijn NS-account of via het formulier.

Het topic heb ik naar het subforum 'OV-chipkaart' verplaatst.

Vriendelijke groet,
Herman NS
Hoi Herman,

Allereerst bedankt voor je snelle reactie. Maar die storing duurt dan wel heel erg lang, aangezien ik dit ongeveer een maand geleden al had aangegeven en er toen ook gezegd werd dat het een "storing" was...

Kan je aangeven wanneer deze storing wel is opgelost?

Bedankt,
Marcel.

Reageer