Ik kan vanaf nu fijn in- en uitchecken met mijn telefoon, en de producten en saldo bij de kaartautomaat uitlezen. :)
Echter één ding lukt mij niet, en dat is de kaart toevoegen aan het Mijn NS account van mij.
Ze vragen om de geldigheidsdatum, maar bij mijn Mobiele OV-chipkaart is dit in 2037.
Wanneer is die keuze mogelijk? ;)
Ik kan hem tot nu toe dus alleen bij OVChipkaart.nl zelf toevoegen.
Beste antwoord door Thomas NS
Update: Inmiddels heb ik terugkoppeling mogen ontvangen van de IT-afdeling wat betreft het inzien van reisgegevens in de MijnNS-omgeving met een mobiele OV-Chipkaart. Bij deze:
"OV Chip Mobiel/Mobiele OV-Chipkaart is een proef van TLS. Voor deze proef hebben we binnen NS nog geen voorzieningen getroffen, hieronder valt dus ook het koppelen van een Mobiele OV-chipkaart aan Mijn NS. Wanneer blijkt dat deze proef een succes is, zal er bij TLS en bij NS gekeken moeten worden wat er nodig is om hier verdere voorzieningen te treffen. Het is nu moeilijk te zeggen wanneer dit zal gebeuren, ik kan je helaas geen termijn geven.
Wanneer klanten de reizen die ze gemaakt hebben in willen zien kan dit nu dus alleen nog via de site van TLS, https://www.ov-chipkaart.nl."
Bekijk origineel
"OV Chip Mobiel/Mobiele OV-Chipkaart is een proef van TLS. Voor deze proef hebben we binnen NS nog geen voorzieningen getroffen, hieronder valt dus ook het koppelen van een Mobiele OV-chipkaart aan Mijn NS. Wanneer blijkt dat deze proef een succes is, zal er bij TLS en bij NS gekeken moeten worden wat er nodig is om hier verdere voorzieningen te treffen. Het is nu moeilijk te zeggen wanneer dit zal gebeuren, ik kan je helaas geen termijn geven.
Wanneer klanten de reizen die ze gemaakt hebben in willen zien kan dit nu dus alleen nog via de site van TLS, https://www.ov-chipkaart.nl."