beantwoord

Mobiele OV-chippaal Uitgeest doen het niet

• 4 maart 2020
  • 5 reacties
  • 125 Bekeken

Van de drie geplaatste mobiele OV-chippalen doen er twee het niet. Wat weer de nodige frustratie geeft bij nodige reizigers. Kunnen jullie dat spoedig oplossen?

icon

Beste antwoord door Denice NS 4 maart 2020, 19:06

Ik kan me de frustratie goed voorstellen!

Zou je ook kunnen laten weten wat de nummers zijn van de betreffende palen?

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5

Denken jullie daar binnen een droog servicecentrum nou echt dat mensen voor jullie burokratische behoeftes de hele dag bij die paaltjes blijven staan? Heeft NS zelf geen enkel idee in hun enorme voorraad aan allerlei gegevens daar in de laan van Puntenburg welke 3 mobieltjes er in Uitg zijn neergezet?

Als dit gewoon doorgeven is van wat op het screen verschijnt als te geven reactie: contacteer de hogere baas en vertel hem dat klanten zeggen dat dit toch echt net een graadje te klantonvrindelijk is.

Voor anderen: er is een ´spoortjesgekken´ site die wel oprecht dit soort info van de vaak reizende en van de interne behoeftes van NS op de hoogte zijnde geïnteresseerde veelreizigers meldingen opneemt en doorstuurt. Via een afgesproken contactpersoon die het ook nog eens voorselecteert voor de uitermate kritische behoeftes van NS. Dat gaat meestal over (half)kapotte screens en poortjes/paaltjes.

Bedankt voor de verdere informatie, ik heb het bij deze doorgegeven!

Reageer