beantwoord

Na 9.00 uur uit moeten om de korting te ontvangen?

• 10 juni 2014
  • 3 reacties
  • 267 Bekeken

Ik vind het nog steeds heel raar dat ik met een voordeelurenkaart de trein na 9.00 uur uit moet om de korting nadien te ontvangen. In dit digitale tijdperk moet dat toch anders kunnen? Niet erg klantvriendelijk!
icon

Beste antwoord door Herman NS 10 juni 2014, 21:00

Hallo Henriette,

Bij het in- en uitchecken is het moment van inchecken leidend voor de ritprijs die na het uitchecken wordt berekend. Hier is geen alternatief voor.

Je topic heb ik naar het subforum 'OV-chipkaart' verplaatst om de vindbaarheid te vergroten.

Vriendelijke goet,
Herman NS
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo Henriette,

Bij het in- en uitchecken is het moment van inchecken leidend voor de ritprijs die na het uitchecken wordt berekend. Hier is geen alternatief voor.

Je topic heb ik naar het subforum 'OV-chipkaart' verplaatst om de vindbaarheid te vergroten.

Vriendelijke goet,
Herman NS
Hallo Henriette,

Vriendelijke goet,
Herman NS

Natuurlijk is daar wel een alternatief voor, alleen jullie kiezen voor deze rare variant.

1 alternatief is bv het blijven aanbieden van e-tickets met korting.
Reputatie 3
Badge
Natuurlijk is daar wel een alternatief voor, alleen jullie kiezen voor deze rare variant.

1 alternatief is bv het blijven aanbieden van e-tickets met korting.

Wat Herman bedoelt is natuurlijk dat er geen alternatief is binnen de door NS vastgestelde regels.
(En dat NS vooralsnog niet van zins is die regels aan te passen)

Reageer