beantwoord

Naam in mail klopt niet.

  • 10 september 2019
  • 1 reactie
  • 64 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik krijg mail van NS over het aanleveren van nieuwe pasfoto voor OV-chipkaart. Daarin staat naam verkeerd gespeld. Op de huidige OV-chipkaart EN op de website van OV-chipkaart klopt de naam wel. Ga ik straks wel de juiste pas ontvangen?
icon

Beste antwoord door Rueben NS 10 september 2019, 21:40

Dag Herb en welkom op onze Community!

Wat vervelend om te lezen dat je naam verkeerd in ons systeem staat. Je kan dit voor zekerheid even laten controleren door onze klantenservice. Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.
Bekijk origineel

1 reactie

Dag Herb en welkom op onze Community!

Wat vervelend om te lezen dat je naam verkeerd in ons systeem staat. Je kan dit voor zekerheid even laten controleren door onze klantenservice. Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Reageer