Afgelopen week heb ik NS Flex Weekend Vrij afgesloten, gewacht op de bevestiging en toen het product afgehaald. Een dag later heb ik met de bus gereisd en daarna met de trein. Maar toen ik weer enkele dagen later de bus wilde pakken, mocht ik niet inchecken vanwege een negatief saldo! Volgens mij reishistorie is dit gebeurd met de busreis die ik heb genomen.
Ik heb op het forum hier rondgekeken en het schijnt nog al een dingetje te zijn. Als ik het goed begrijp kan ik Arriva, waar het probleem zich voordeed, contacteren om mijn saldo te corrigeren, maar ik vraag me af of het probleem zich dan niet gewoon weer voor gaat doen.
Welke stappen kan/moet ik ondernemen om
- Mijn saldo weer in orde te krijgen zodat ik normaal kan inchecken in de bus
- Er voor te zorgen dat mijn saldo niet weer negatief gaat, ondanks dat ik een abonnement op rekening heb.
Alvast bedankt!
Beste antwoord door Denice NS
Hi Jessus. Welkom bij de Community!
Hmm, daar lijkt iets mis te zijn inderdaad. Nou heb ik afgelopen week een andere klant gesproken met een soortgelijk probleem. Uiteindelijk bleek het BTM gedeelte (bus/tram/metro) van NS Flex niet ingeschakeld te zijn. Wat de oorzaak was, geen idee. Maar dit heb ik toen weer aan kunnen vragen en de betreffende persoon kon daarna bij de automaat dit activeren en daarmee was het probleem opgelost. Ik wil graag kijken of dit in jouw geval ook zo is. Wil je mij via een privébericht je naam, adres, woonplaats en geboortedatum sturen?