beantwoord

New OV chipkaart

  • 30 August 2023
  • 3 reacties
  • 192 Bekeken

Hi,
I ordered for an OV-chipkart and I ordered it with NS flex subsciption.
The money got deducted but I didnt get an information on when I will be getting my OVchipkart.
It was mentioned one week when I billed. But after the payment im not able to track that anywhere

icon

Beste antwoord door Robert B 30 August 2023, 20:09

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Welcome to the NS Community!

When ordering an ov-chipcard, the production of the card is handled by Translink/OV-chipkaart, contact details here.

The delivery is by PostNL, as standard mail so no track & trace.

Hallo, ik heb een nieuwe persoonlijke ov kaart aangevraagd in combinatie met een flex abonnement. Maar tot op heden nog geen ov kaart ontvangen, terwijl mijn abonnement al wel is ingegaan 

Reputatie 7
Badge +3

Hallo, ik heb een nieuwe persoonlijke ov kaart aangevraagd in combinatie met een flex abonnement. Maar tot op heden nog geen ov kaart ontvangen, terwijl mijn abonnement al wel is ingegaan 

Je kunt het beste telefonisch, via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Vraag ook naar tijdelijk reisrecht/vouchers ivm abonnement.

Reageer