beantwoord

Niet ontvangen kaart na 3 werkdagen

  • 2 mei 2019
  • 1 reactie
  • 105 Bekeken

ik ben mijn OV verloren en een nieuwe gekocht op zondag en er stond ik krijg een nieuwe binnen 3 werkdagen. Het is nu donderdag en heb hem niet ontvangen en heb hem dinsdag ochtend nodig kunnen jullie me helpen?
icon

Beste antwoord door Iris NS 2 mei 2019, 21:38

Welkom bij onze NS Community, Peter!

Wat balen dat je nog geen nieuwe kaart hebt. De kaart wordt door OV-chipkaart geproduceerd en naar je opgestuurd, dus je kan het het beste even navragen bij hun klantenservice. Hopelijk heb je 'm snel binnen 🙂!
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom bij onze NS Community, Peter!

Wat balen dat je nog geen nieuwe kaart hebt. De kaart wordt door OV-chipkaart geproduceerd en naar je opgestuurd, dus je kan het het beste even navragen bij hun klantenservice. Hopelijk heb je 'm snel binnen 🙂!

Reageer