Op mijn nieuwste factuur staat een aantal keren dat ik niet heb uitgecheckt, terwijl ik dat wel degelijk heb gedaan! Ik kijk altijd of het goed gaat, bovendien staat op 'mijn ov chipkaart.nl' wel dat ik heb uitgecheckt. Nu is het maar een berag van 1 cent per keer, maar het gaat om het idee. Het is nu 3x voorgekomen op deze factuur.
Hoe kan dit?
Beste antwoord door Stephan NS
Hallo diana1978 en marv87,
Begrijp ik goed dat jullie op de NS-factuur een foutieve check-out staat, maar dat dit volgens jullie onjuist is? En wat voor abonnement hebben jullie precies? Indien er een te hoog bedrag is gefactureerd, zou je mij een privébericht kunnen sturen met je NAW-gegevens en ov-chipkaartnummer. Ik zal dan voor je kijken of er een fout in de factuur zit. Het topic is verplaatst naar "OV-chipkaart".
Groet,
Stephan
Bekijk origineel
Begrijp ik goed dat jullie op de NS-factuur een foutieve check-out staat, maar dat dit volgens jullie onjuist is? En wat voor abonnement hebben jullie precies? Indien er een te hoog bedrag is gefactureerd, zou je mij een privébericht kunnen sturen met je NAW-gegevens en ov-chipkaartnummer. Ik zal dan voor je kijken of er een fout in de factuur zit. Het topic is verplaatst naar "OV-chipkaart".
Groet,
Stephan