beantwoord

nieuw abonnement vergoeding saldo oude ov chipkaart

• 28 januari 2019
  • 2 reacties
  • 66 Bekeken

Er is gekozen voor een nieuw abonnement. De bestaande ov chipkaart is niet gewijzigd omdat daarop geen pasfoto staat. Waarom de NS mij desalniettemin de kaart eens heeft toegezonden is mij een raadsel. Hoe dan ook: gaarne zie ik het saldo dat op deze chipkaart staat vermeld teruggestort op mijn bankrekening. Nu de vraag: gaat dat automatisch of wordt er actie mijnerzijds verwacht? Gaarne met een toelichting wat ik eventueel moet doen.
icon

Beste antwoord door Stijn NS 28 januari 2019, 17:15

Goedemiddag marinusvanrhijn en welkom bij de NS Community!

Ik snap niet goed wat de precieze situatie is, maar mij is wel duidelijk dat het gaat om het terugkrijgen van saldo wat op een OV-chipkaart staat. Helaas kunnen wij bij de NS je daar niet mee helpen, gezien de OV-chipkaart zelf geen eigendom van ons is. Voor het terugkrijgen van het saldo op de kaart kun je meer informatie vinden op deze pagina.
Bekijk origineel

2 reacties

Goedemiddag marinusvanrhijn en welkom bij de NS Community!

Ik snap niet goed wat de precieze situatie is, maar mij is wel duidelijk dat het gaat om het terugkrijgen van saldo wat op een OV-chipkaart staat. Helaas kunnen wij bij de NS je daar niet mee helpen, gezien de OV-chipkaart zelf geen eigendom van ons is. Voor het terugkrijgen van het saldo op de kaart kun je meer informatie vinden op deze pagina.
Reputatie 6
Badge +1
Staat de kaart waarvan jij geld terug wil op jouw naam of is het een anonieme kaart? Voor anonieme kaarten en kaarten waar geen abonnement op staat kun je geld terugvragen bij www.ov-chipkaart.nl

Reageer