beantwoord

Nieuwe OV-chipkaart aanvragen lukt niet.

• 11 mei 2019
  • 5 reacties
  • 215 Bekeken

ik heb een poosje terug alles ingevuld voor een nieuwe OV-chipkaart. Beloofd is dat ik die gratis zal krijgen. I.o.m. NS op Facebook.

Nou heb ik vandaag 2 dezelfde brieven gekregen met alleen 2x verschillend "ons kenmerk" voor een digitale pasfoto. Die heb ik een poosje terug al via internet opgestuurd. is volgens mij ook goedgekeurd.

De brieven hebben "ons kenmerk" 5094470559 en 5094489997. Beiden precies hetzelfde verder en allebei afkomstig van Paulette van den Broek. Hoofd NS Klantenservice.

Omdat ik dacht de het al oké was heb ik de mail voor nieuwe gratis OV-CHIPKAART al verwijderd.

Hoe zit het nu? Gaat langs elkaar heen volgend mij?
icon

Beste antwoord door Thom 11 mei 2019, 18:24

Neem contact op met Klantenservice. Bellen kan; 030-7515155.
Bekijk origineel

5 reacties

Hoe krijg ik via email contact met de NS? Wat een gedoe is dit. Zie mijn verhaal. Arina65
Reputatie 7
Badge +4
Neem contact op met Klantenservice. Bellen kan; 030-7515155.
Reputatie 7
Badge +2
Via de klantservice pagina die Thom aangeeft kom je ook met een aantal keer doorklikken bij een contactformulier om via mail contact te hebben maar dat raad ik niet aan. De verwerkingstijd is redelijk lang en zo lang wil je niet wachten in dit geval.
Als je al eerder contact had via Facebook kun je dat nu ook weer doen.
Het contact met de NS is goedgekomen over de OV-chipkaart. Idd via Facebook.
NS en mensen hier bedankt. 👍
Badge +3
Goed dat het gelukt is.

Toevallig (?) tikte ik net een half uurtje geleden nog deze reactie in een ander topic.

Reageer