beantwoord

Nieuwe OV-chipkaart aanvragen zonder geldigheid?

• 11 maart 2019
  • 2 reacties
  • 77 Bekeken

Hallo, ik ben mijn ov kaart kwijt met studentenproduct. Ik wou een nieuwe aanvragen maar dan moet ik de verval datum van mijn ov kaart weten. Maar ik ben hem kwijt dus ik heb geen idee. Hoe kan ik hier achter komen?

groetjes,
icon

Beste antwoord door Emma NS 12 maart 2019, 11:26

Beste Meike_B, welkom bij onze Community!

Wat super naar dat je je OV-chipkaart bent verloren! Ben je je OV-chipkaart verloren in of rondom het station? Dan kunnen we namelijk een opsporingsverzoek aanmaken via dit opsporingsformulier. Hopelijk vinden we je kaart dan terug.

Voor nu, is het misschien handig om tijdelijk studentenreisproduct aan te vragen tot je een nieuwe OV-chipkaart hebt. Je kunt bij de Klantenservice van OV-chipkaart inderdaad de geldigheid van je kaart opvragen en met die informatie ook direct een duplicaat aanvragen. Ik zou even bellen, dat gaat denk ik het snelste (0900-0980). Je zult binnen drie werkdagen een nieuwe OV-chipkaart ontvangen.

Mocht je nog aanvullende vragen hebben, lees ik dat uiteraard graag!

P.S. Ik heb de titel van je topic even aangepast, zo vergroot ik de vindbaarheid.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Of contact opnemen met ov-chipkaart.nl of met studenten reis product. Die zouden het allebei moeten kunnen zien (ov-chipkaart sowieso).

NS kan dit niet zien als je geen abonnement hebt bij NS en die kunnen je dus verder helaas niet in helpen 🙂
Beste Meike_B, welkom bij onze Community!

Wat super naar dat je je OV-chipkaart bent verloren! Ben je je OV-chipkaart verloren in of rondom het station? Dan kunnen we namelijk een opsporingsverzoek aanmaken via dit opsporingsformulier. Hopelijk vinden we je kaart dan terug.

Voor nu, is het misschien handig om tijdelijk studentenreisproduct aan te vragen tot je een nieuwe OV-chipkaart hebt. Je kunt bij de Klantenservice van OV-chipkaart inderdaad de geldigheid van je kaart opvragen en met die informatie ook direct een duplicaat aanvragen. Ik zou even bellen, dat gaat denk ik het snelste (0900-0980). Je zult binnen drie werkdagen een nieuwe OV-chipkaart ontvangen.

Mocht je nog aanvullende vragen hebben, lees ik dat uiteraard graag!

P.S. Ik heb de titel van je topic even aangepast, zo vergroot ik de vindbaarheid.

Reageer