beantwoord

Nieuwe OV chipkaart wordt niet gelezen

  • 29 maart 2015
  • 2 reacties
  • 156 Bekeken

Onlangs verplicht mijn verlopen OV chipkaart vervangen door een nieuwe. Volgens de brief zou alles weer gewoon moeten werken. De randstadrail bracht mij prima naar Den Haag Laan van NOI. Bij de NS wilde de lezer mijn kaart niet lezen. Ook de automaat gaf melding kaart NIET gelezen. Wat is er mis?
icon

Beste antwoord door Janou NS 30 maart 2015, 08:59

Onlangs verplicht mijn verlopen OV chipkaart vervangen door een nieuwe. Volgens de brief zou alles weer gewoon moeten werken. De randstadrail bracht mij prima naar Den Haag Laan van NOI. Bij de NS wilde de lezer mijn kaart niet lezen. Ook de automaat gaf melding kaart NIET gelezen. Wat is er mis?

Hallo Maurice_e_smit. Welkom op het NS Forum! Staat er ook reizen op saldo op de kaart? Dan geef je aan met welke klasse je wilt gaan reizen. Je kan dat hier eventueel controleren. Ik heb je topic verplaatst naar "Ov-chipkaart".
Bekijk origineel

2 reacties

Dat kunnen de andere forumlezers niet ruiken. Probeer eens een andere kaartlezer, of ga naar de servicebalie op Den Haag Centraal of Hollands Spoor en laat 'm daar uitlezen.
Onlangs verplicht mijn verlopen OV chipkaart vervangen door een nieuwe. Volgens de brief zou alles weer gewoon moeten werken. De randstadrail bracht mij prima naar Den Haag Laan van NOI. Bij de NS wilde de lezer mijn kaart niet lezen. Ook de automaat gaf melding kaart NIET gelezen. Wat is er mis?

Hallo Maurice_e_smit. Welkom op het NS Forum! Staat er ook reizen op saldo op de kaart? Dan geef je aan met welke klasse je wilt gaan reizen. Je kan dat hier eventueel controleren. Ik heb je topic verplaatst naar "Ov-chipkaart".

Reageer