ik heb een abonnement bij NS, te weten NS Flex Weekend Voordeel. Nu heb ik een nieuwe OV-kaart ontvangen omdat mijn oude kaart verlopen was. Met de nieuwe kaart lukt het niet om in te checken. Ik krijg steeds een foutmelding. Ik kan nu dus geen gebruik maken van mijn abonnement en als ik met de trein wil reizen moet ik nu de volle mep betalen. Dat is niet de bedoeling, denk ik.
Bladzijde 1 / 1
Wat voor foutmelding zie je?
Vraag uw geld terug op pagina Geld terug bij vergeten OV-chipkaart, of bij klantenservice.
U moet klantenservice bellen of chatten. Hun kunnen meekijken op uw kaart. Dit kan ook in het weekend.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.