beantwoord

Nieuwe pas met oude foto

• 11 januari 2020
  • 9 reacties
  • 290 Bekeken

Hallo,

We hebben nieuw abonnement aangeschaft met nieuwe pas. Nu komt de kaart met een oude foto. Niet met de foto die we geupload hebben. Hoe kan dit? En hoe zorgen we ervoor dat onze grote dochter niet meer een kinderfoto op haar pas heeft?

icon

Beste antwoord door Danny NS 1 februari 2020, 11:15

Ik heb de case met MRW flex besproken. Ik heb een oplossing geboden in de vorm van het vergoeden van een nieuwe kaart via de klantenservice OV-chipkaart. Dit vond de TS geen oplossing en is bang dat zijn oude pasfoto op de kaart komt. Ik heb TS doorverwezen naar de klantenservice OV-chipkaart.

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Als u zeker weet dat u het goed heeft gedaan, dan kan een moderator hier het beter even oppakken. De moderatoren hier zijn vaak wat meer door de wol geverfd en dit is wat lastiger dan gemiddeld.

Het voorkomt dat het van het kastje naar de muur wordt. Moderatoren zijn hier doorgaans wel om de paar uur of vaker.

Goedemiddag MRW flex. 

Heb je destijds een ontvangstbevestiging gehad per e-mail nadat je de pasfoto geüpload hebt?

Gezien er nog geen reactie is geweest van de TS laat ik dit topic voor nu los.

Is het probleem inmiddels opgelost, MRW flex?

Even een algemene reactie: Wanneer de gegevens op je OV-chipkaart onjuist zijn kan je via deze website een nieuwe pas aanvragen.

@Sascha NS, ja we hebben een mail ontvangen na bestelling van nieuwe kaart voor kind. Er staat in de mail dat we gekozen hebben voor een nieuwe kaart. En een referentienummer staat in de mail.

Excuus voor late reactie.

Hoi MRW flex,

Alsnog bedankt voor de reactie. Stuur je mij een privébericht met je NAW-gegevens en geboortedatum? Dan ga ik aldaar voor jou aan de slag.

@Danny NS dank. Mail is verzonden. Ik hoor graag van je.

Ik heb de case met MRW flex besproken. Ik heb een oplossing geboden in de vorm van het vergoeden van een nieuwe kaart via de klantenservice OV-chipkaart. Dit vond de TS geen oplossing en is bang dat zijn oude pasfoto op de kaart komt. Ik heb TS doorverwezen naar de klantenservice OV-chipkaart.

Badge +3

Stop de kaart in een gekleurd beschermhoesje en je ziet de foto nooit meer. :sweat_smile:

Als je dochter met kinderfoto op kaart problemen krijgt bij controle (geboortedatum staat ook op de kaart) dan had die kaart nooit geproduceerd mogen worden.

Reageer