beantwoord

Nieuwe persoonlijke kaart

• 30 januari 2017
  • 6 reacties
  • 107 Bekeken

Ik heb vorige maand een nieuwe persoonlijke kaart moeten aanvragen en heb hiermee 2 problemen
- Het saldo op de oude kaart is niet over gezet
- Mijn Daluren abonnement wordt niet herkend op deze kaart
Iemand enig idee hoe ik dit kan (laten) corrigeren ?
Dank !
icon

Beste antwoord door Thomas NS 30 januari 2017, 17:04

Bedankt voor de aanvullende informatie ScotPjotr, ik denk dat het probleem duidelijk is bij mij.

Het lijkt er namelijk op dat je een gloednieuwe OVchipkaart hebt ontvangen, en geen duplicaat. Hierdoor is jouw saldo nog niet automatisch teruggestort (tenzij je jouw oude OVchipkaart ook geblokkeerd hebt) en is jouw abonnement nog aanwezig op jouw oude OVchipkaart. Kun je mij aangeven of je deze oude OVchipkaart al geblokkeerd hebt? Zo niet, dan lijkt het mij raadzaam dit zo snel mogelijk te regelen. Zodra de blokkade voltooid is, kunnen wij jouw abonnement klaarzetten voor de nieuwe OVchipkaart, en zal de klantenservice van OVchipkaart jou het resterende saldo terugstorten op jouw opgegeven IBAN bankrekeningnummer.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Uw saldo wordt op uw bankrekening gestort, uw nieuwe abonnement moet u mogelijk ophalen bij de oplaadautomaat.
Mogelijk kan iemand met ***NS in zijn/haar naam voor u even meekijken
Reputatie 7
Dat willen wij zeker volvo8700.
ScotPjotr, welkom op het NS Serviceforum. Ik begrijp dat het bij jouw nieuwe OVchipkaartaanvraag niet helemaal goed is gegaan.

Zou je mij kunnen aangeven of je een duplicaat hebt besteld, of een gloednieuwe OVchipkaart? Hoeveel heb je betaald voor jouw nieuwe OVchipkaart?
Dat willen wij zeker volvo8700.
ScotPjotr, welkom op het NS Serviceforum. Ik begrijp dat het bij jouw nieuwe OVchipkaartaanvraag niet helemaal goed is gegaan.

Zou je mij kunnen aangeven of je een duplicaat hebt besteld, of een gloednieuwe OVchipkaart? Hoeveel heb je betaald voor jouw nieuwe OVchipkaart?

Dank Thomas,
Het was een nieuwe kaart, de oude was verlopen. Prijs was EUR7.50.
Heb afgelopen weekend op de automaat geprobeerd producten op te halen maar er stonds niets klaar.
Alvast dank !
Reputatie 7
Bedankt voor de aanvullende informatie ScotPjotr, ik denk dat het probleem duidelijk is bij mij.

Het lijkt er namelijk op dat je een gloednieuwe OVchipkaart hebt ontvangen, en geen duplicaat. Hierdoor is jouw saldo nog niet automatisch teruggestort (tenzij je jouw oude OVchipkaart ook geblokkeerd hebt) en is jouw abonnement nog aanwezig op jouw oude OVchipkaart. Kun je mij aangeven of je deze oude OVchipkaart al geblokkeerd hebt? Zo niet, dan lijkt het mij raadzaam dit zo snel mogelijk te regelen. Zodra de blokkade voltooid is, kunnen wij jouw abonnement klaarzetten voor de nieuwe OVchipkaart, en zal de klantenservice van OVchipkaart jou het resterende saldo terugstorten op jouw opgegeven IBAN bankrekeningnummer.
Dank Thomas. Kan ik de kaart online blokkeren ? Of hoe doe ik dat ?
Dat kan zeker ScotPjotr, en wel hier.

Kleine toevoeging: Als je de komende dagen nog wil reizen met dit abonnement, kan je het beste bij onze klantenservice vragen om een tijdelijk reisrecht. Dat is een tussenoplossing zodat je in de tussentijd niet zonder abonnement reist.

Reageer