beantwoord

Nieuwe situatie mbt Inchecken/Poortjes en Daluren abonnement station Heerenveen

Hallo Ik zit met de volgende vraag.
Wij maken gebruik van een Daluren abonnement.Doordeweek houdt dit dus in na 09.00 uur reizen. (even andere tijden buiten beschouwing gelaten.)
Sinds kort zijn op het station Heerenveen ook toegangspoortjes geplaatst.En zoals bekend is al, of zal binnenkort de regeling veranderen mbt inchecken dat voor 09.00 uur inchecken voor het hoge tarief is,zonder korting.
Nu vertrekt de trein vanaf Station Heerenveen richting Zwolle altijd om 09.01.
Dus nu mijn dilemma. Als ik om 09.00 uur pas mag inchecken(bij de poortjes dus, icm kinderen) is het niet te doen om voor 09.01 de trein te halen.
Is het dan zo dat hiervoor een marge aangehouden wordt van ca 5 minuten vooraf inchecken? dus om 08.56 uur. Of houdt het in dat we niet meer kunnen reizen voor 09.25 uur?

Graag zou ik hier info over ontvangen...

BvD Marc
icon

Beste antwoord door mrfreeze 13 oktober 2016, 17:06

Er is een marge van 5 minuten in uw voordeel. Als u om 8.55 uur incheckt, reist u met korting. Checkt u om 8.54 uur in, reist u tegen vol tarief. Goed letten op de tijd op het incheckpaaltje dus 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Er is een marge van 5 minuten in uw voordeel. Als u om 8.55 uur incheckt, reist u met korting. Checkt u om 8.54 uur in, reist u tegen vol tarief. Goed letten op de tijd op het incheckpaaltje dus 🙂
Er is een marge van 5 minuten in uw voordeel. Als u om 8.55 uur incheckt, reist u met korting. Checkt u om 8.54 uur in, reist u tegen vol tarief. Goed letten op de tijd op het incheckpaaltje dus :)

Hartelijk dank voor de info. TIjd op de paaltjes had ik nog niet aan gedacht. (Dacht dan eerder aan de tijden op de klok. Atoomtijd).. Maar tnx.

Reageer