beantwoord

nieuwe studenten Ov

• 18 februari 2020
  • 2 reacties
  • 122 Bekeken

Mijn vriend zijn studenten ov chipkaart is gebroken en hij wil een nieuwe aanvragen alleen de gegevens van de pas kan hij niet meer lezen hoe kunnen wij toch een nieuwe pas aanvragen?

icon

Beste antwoord door Stijn NS 18 februari 2020, 10:58

Goedemorgen Emanacosovic en welkom bij de NS Community!

Voor het aanvragen van een vervangende kaart heb je enkel het kaartnummer en de vervaldatum nodig. Ik weet het niet 100% zeker, maar het zou kunnen dat het kaartnummer vermeld staat onder de reisproducten bij het Mijn DUO account van je vriend. Als je het kaartnummer hebt, kan hij contact op nemen met onze Klantenservice om de vervaldatum te achterhalen. Ook zonder kaartnummer kan hij eventueel contact opnemen, maar gezien het studentenreisproduct niet van oNS is, is er geen garantie dat wij het kaartnummer bekend hebben.

Contact met onze Klantenservice kan telefonisch (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie rechtsboven).

Bekijk origineel

2 reacties

Goedemorgen Emanacosovic en welkom bij de NS Community!

Voor het aanvragen van een vervangende kaart heb je enkel het kaartnummer en de vervaldatum nodig. Ik weet het niet 100% zeker, maar het zou kunnen dat het kaartnummer vermeld staat onder de reisproducten bij het Mijn DUO account van je vriend. Als je het kaartnummer hebt, kan hij contact op nemen met onze Klantenservice om de vervaldatum te achterhalen. Ook zonder kaartnummer kan hij eventueel contact opnemen, maar gezien het studentenreisproduct niet van oNS is, is er geen garantie dat wij het kaartnummer bekend hebben.

Contact met onze Klantenservice kan telefonisch (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie rechtsboven).

Reputatie 5
Badge

Ten overvloede voor de duidelijkheid: Die nieuwe OV-chipkaart moet je overigens dus NIET bij NS aanvragen, maar bij OV-chip. Hij is ook duurder-11 eur, vanwege dat zij vinden dat er extra werk aan vastzit.

Tip-die elke student toch zelf zou moeten kunnen bedenken: als die nwe komt, even fotootje op de heilige smartfone ervan laden.

Reageer