beantwoord

Nog geen OV chipkaart ontvangen

• 18 juli 2017
  • 6 reacties
  • 280 Bekeken

• Sprinter
  • 3 reacties
Op 7 juli heb ik een Dalurenvoordeelabonnement+ persoonlijke OV chipkaart besteld via uw site en betaald. Ik heb als ingangsdatum opgegeven 15 juli (het moest minimaal een week later zijn) Inmiddels is het 18 juli en ik heb nog steeds niets ontvangen. Hoe kan dit en hoe nu verder?
icon

Beste antwoord door Sander NS 8 augustus 2017, 17:20

Update:

Wegens een vertraging in de levering van de OV-kaarten heeft AWA de kaart pas later ontvangen. Mocht je hetzelfde tegenkomen dat je een bestelde ov-kaart niet hebt ontvangen (die je bij een abonnement hebt besteld). Dan kan je altijd contact opnemen met de klantenservice voor meer informatie.
Bekijk origineel

6 reacties

Badge +3
De persoonlijke OV-chipkaart wordt geproduceerd door Trans Link Systems (TLS), dat ook de verzending van de kaart verzorgt. Voor vragen over de levering van uw persoonlijke OV-chipkaart kunt u dan ook het beste direct contact opnemen met TLS. Dat gaat via de Klantenservice OV-chipkaart, telefonisch te bereiken op 0900-0980. Op deze pagina vindt u nog andere contactmogelijkheden.

Omdat u uw OV-chipkaart hebt besteld in combinatie met een NS-abonnement, kan NS ook voor u bemiddelen tussen u en TLS. Aangezien dat langer duurt dan wanneer u direct contact met TLS opneemt, is dat laatste toch de aangeraden stap. Mocht u er met TLS niet uitkomen en prijs stellen op de bemiddeling door NS, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice van NS hiervoor.
Hallo AWA,

Welkom op het NS Serviceforum.

Deze kaart had je inderdaad al wel binnen moeten krijgen! Ik heb al wel bericht gekregen dat er een vertraging is in de levering van de bestellingen die rond deze datum zijn gemaakt.
Zou je mij in een privébericht de volgende gegevens kunnen sturen?

- Naam
- Geboortedatum
- Postcode + huisnummer

Dan kan ik de bestelling voor je nakijken en zien wat ik voor je kan doen.
Hoe stuur ik een privé bericht? Ben hier niet zo handig mee.
Ik heb je persoonlijke gegevens even weggehaald omdat iedereen mee kan lezen. Als je op mijn naam klikt kom je op de profielpagina. Daar staat een blauwe knop met "stuur bericht". Op deze manier kan je een privébericht sturen.
Afgelopen dinsdag van Sander gehoord dat ik eind vd week mijn Ov-chipkaart met dalurenabonnement binnen zou krijgen. De post is inmiddels geweest. Helaas nog steeds niets ontvangen.
Update:

Wegens een vertraging in de levering van de OV-kaarten heeft AWA de kaart pas later ontvangen. Mocht je hetzelfde tegenkomen dat je een bestelde ov-kaart niet hebt ontvangen (die je bij een abonnement hebt besteld). Dan kan je altijd contact opnemen met de klantenservice voor meer informatie.

Reageer