Skip to main content
Antwoord

nog niet opvangen

  • March 7, 2024
  • 4 reacties
  • 77 Bekeken

Hallo, ik heb een abonnement aangevraagd, maar ik heb nog niet mijn kaart opvangen. 
hoeveel dagen moet ik wachten?! 

Beste antwoord door Laura NS

Ik weet dat er momenteel een vertraging is ontstaan in ons systeem. Een kaart die bijvoorbeeld 29 februari is aangevraagd hebben wij pas op 5 maart kunnen verwerken, met dus een max. levertijd tot 12 maart. Excuus voor dit ongemak! Mocht je in de tussentijd wel moeten reizen, kan je Tijdelijk Reisrecht aanvragen via onze klantenservice

4 reacties

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • March 7, 2024

5 werkdagen.


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • March 7, 2024

Welkom bij de NS Community!

Een NS (Flex) abonnement op een nieuwe ov-chipkaart gaat 7 dagen na de besteldatum in (tenzij je een latere datum gekozen hebt).

De kaart zou je binnen die week wel moeten krijgen. Tot de ingangsdatum kan je er dan mee reizen (op saldo) maar je abonnement is dan nog niet geldig. Zie Mijn NS (producten) wat er actief is.


Forum|alt.badge.img
  • Intercity
  • March 8, 2024

Indien uw abonnement vandaag of morgen ingaat (of al is ingegaan) neem dan telefonisch of chat contact op met klantenservice

 


Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 8, 2024

Ik weet dat er momenteel een vertraging is ontstaan in ons systeem. Een kaart die bijvoorbeeld 29 februari is aangevraagd hebben wij pas op 5 maart kunnen verwerken, met dus een max. levertijd tot 12 maart. Excuus voor dit ongemak! Mocht je in de tussentijd wel moeten reizen, kan je Tijdelijk Reisrecht aanvragen via onze klantenservice