beantwoord

ns abonnementkaart beschadigd

• 22 januari 2018
  • 5 reacties
  • 72 Bekeken

hallo Sivas, ik zie dat dit vaak gebeurt en wil graag ook de service van gratis vernieuwing, ik doe ook altijd erg voorzichtig met kaart en zit in een houder etc! graag ook uitleg over die 3 weken vervangende reiskaart , dank je wel
icon

Beste antwoord door Thom 22 januari 2018, 21:22

U kunt tijdelijk reisrecht aanvragen. U gaat dan met uw kapotte kaart en een anonieme dan wel persoonlijke chjipkaart zonder abonnement naar de balie. Uw oude kaart wordt dan geblokkeerd en uw oude abonnement wordt dan tijdelijk op de meegenomen chipkaart gezet. U kunt er meteen weer mee reizen. Na ongeveer een week krijgt u een nieuwe persoonlijke chipkaart met abonnement thuisgestuurd en het tijdelijke wordt dan weer ongeldig. De kosten zijn 11 euro en dat is inclusief de €7,50 voor uw nieuwe persoonlijke chipkaart.

Is de kaart jonger dan twee jaar, dan vergoedt NS doorgaans de kosten van de chipkaart.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U kunt tijdelijk reisrecht aanvragen. U gaat dan met uw kapotte kaart en een anonieme dan wel persoonlijke chjipkaart zonder abonnement naar de balie. Uw oude kaart wordt dan geblokkeerd en uw oude abonnement wordt dan tijdelijk op de meegenomen chipkaart gezet. U kunt er meteen weer mee reizen. Na ongeveer een week krijgt u een nieuwe persoonlijke chipkaart met abonnement thuisgestuurd en het tijdelijke wordt dan weer ongeldig. De kosten zijn 11 euro en dat is inclusief de €7,50 voor uw nieuwe persoonlijke chipkaart.

Is de kaart jonger dan twee jaar, dan vergoedt NS doorgaans de kosten van de chipkaart.

hoe weet ik hoe oud mijn kaart is Thom?
hoe weet ik hoe oud mijn kaart is en waar vind ik evt die balie in Vlaardingen?
Reputatie 7
Badge +4
U kijkt naar de einddatum over vijf jaar, trekt daar drie vanaf en als die datum niet verstreken is, heeft u een groffe maat. U zult denk ik naar Rotterdam moeten, Schiedam durf ik niet te zeggen. Lukt dat niet:

https://www.ns.nl/klantenservice/verloren-gestolen/tijdelijk-reisrecht.html
Mijn kaart is dan te oud voor vergoeding helaas dank je

Reageer