beantwoord

NS businesscard werkte niet bij eerste gebruik, wat moet ik doen?

Ik zou mijn eerste treinreis met een trein van Arriva maken. Bij de incheckpaal kreeg ik de mededeling dat de kaart niet geactiveerd is oid. Wat moet ik doen om binnenkort wel met deze kaart te kunnen reizen?
icon

Beste antwoord door LauraR NS 22 september 2016, 19:31

Hoi tisels, welkom op het serviceforum.

Dit probleem komt me niet bekend voor, ik heb dan ook niet direct een antwoord voor je. Als je wil kan ik dit voor je navragen, stuur dan even een privébericht met je NAW-gegevens, geboortedatum en het kaartnummer. Je stuurt een bericht door op mijn naam te klikken en te kiezen voor 'stuur bericht'. Een nog snellere manier om dit op te lossen is zelf even telefonisch contact opnemen met NS Zakelijk. Zij kunnen dit dan direct voor je controleren. Het telefoonnummer is 030 300 11 11.

Bekijk origineel

7 reacties

Hoi tisels, welkom op het serviceforum.

Dit probleem komt me niet bekend voor, ik heb dan ook niet direct een antwoord voor je. Als je wil kan ik dit voor je navragen, stuur dan even een privébericht met je NAW-gegevens, geboortedatum en het kaartnummer. Je stuurt een bericht door op mijn naam te klikken en te kiezen voor 'stuur bericht'. Een nog snellere manier om dit op te lossen is zelf even telefonisch contact opnemen met NS Zakelijk. Zij kunnen dit dan direct voor je controleren. Het telefoonnummer is 030 300 11 11.
Reputatie 2
Was het echt een rode paal van Arriva?
Hoi Alex, geen idee. Ik zocht en zag maar 1 paal waarvan ik dacht dat ik er in- en uit kon checken. Dus die heb ik geprobeerd. Hij piepte wel en gaf dus een mededeling.
Hoi LauraR, bedankt voor je reactie. Ik ga ze bellen. Ik had zondagavond ook al een bericht gestuurd via de site, m'n kaartnummer ingevuld, andere contactgegevens, maar daar geen reactie op gehad. Het valt niet mee om met de trein te reizen
Ik ga gokken dat er ofwel het reisrecht op de kaart niet is geladen ofwel er een defect is in de kaart. Business Card gaat op rekening en zal daarom een goed geladen reisrecht moeten hebben om idd in te kunnen checken.
Hoi Loes, allen,

Vanmiddag heb ik 030 300 11 11 gebeld en te horen gekregen dat mijn kaart het gewoon zou moeten doen. Wellicht is er iets met de chip aan de hand. Dat kan via de telefoon niet gecheckt worden. Het advies is om het op een ander, groter, station nog eens te proberen. Als het weer niet lukt naar een servicebalie te gaan waar het probleem bekeken kan worden. En als ik niet op een groot station kom, dan een duplicaat aanvragen.

Heel hartelijk bedankt voor het meedenken allemaal!
Hoi tisels, goed dat je inmiddels contact hebt gehad met NS Zakelijk. Hopelijk werkt de kaart op een volgend station wel of weten ze je verder te helpen bij de servicebalie.

Reageer