beantwoord

ns flex abonnement

• 17 januari 2020
  • 4 reacties
  • 182 Bekeken

Hallo, mijn naam is yihune en ik ben 15 jaar oud.

ik heb sinds kort een na flex abonnement op mijn ov chipkaart.

mijn vraag of ik nog wel gw met mijn ov chipkaart kan betalen, want ik krijg nu elke keer reizen op rekening te zien.

ik zou graag gw geld op mijn ov chipkaart zetten en daar mee betalen in plaats van elke maand een rekening krijgen.

kan dit?

icon

Beste antwoord door Maxime NS 19 januari 2020, 15:01

Ik neem aan dat een ouder dit abonnement dan voor je heeft besteld, toch? Minderjarigen kunnen dit namelijk niet zelf. Als NS Flex niet bevalt dan is het inderdaad wat Rizana NS zegt, maar voor de contracthouder. Diegene die NS Flex heeft bestelt kan contact met oNS opnemen om het te beëindigen. 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Nee, NS Flex betekent eigenlijk reizen op rekening. Dus nu reizen en achteraf betalen. Als je wilt reizen op saldo zou je een klassiek abonnement moeten aanschaffen. Of als je alleen NS Flex hebt zonder abonnement zou je die op moeten zeggen om weer op saldo te reizen. 

Reputatie 7
Badge +4

Hoe ben je aan dat Flexabonnement gekomen? Zelf besteld via Internet? Dat mag in ieder geval niet, omdat je minderjarig bent. Een abonnement met reizen op saldo kan wel.

Welkom bij de NS Community Ydiepenveen.

Je kunt het beste contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen zien per wanneer ze het NS Flex abonnement kunnen wijzigen naar Reizen op Saldo (eventueel met een klassiek abonnement).

Ik neem aan dat een ouder dit abonnement dan voor je heeft besteld, toch? Minderjarigen kunnen dit namelijk niet zelf. Als NS Flex niet bevalt dan is het inderdaad wat Rizana NS zegt, maar voor de contracthouder. Diegene die NS Flex heeft bestelt kan contact met oNS opnemen om het te beëindigen. 

Reageer