Sinds enige tijd heb ik een NS Flex abonnement en reis op rekening. Nu kan ik niet meer met Arriva (en misschien nog wel meer vervoerders) reizen omdat het saldo op mijn OV chipkaart onvoldoende was. Hoe kan ik toch met andere vervoerders reizen ?
Antwoord
NS Flex bij andere vervoerders
Beste antwoord door MoDe
Arriva trein of bus? Als het bij de bus is staat waarschijnlijk B(us)T(ram)M(etro) uit. Dit kun je aanzetten via de klantenservice als je geen op saldo abonnementen voor BTM hebt.
Gebeurt dat bij de trein dan moet je zeker telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.