NS Flex bij andere vervoerders | NS Community
beantwoord

NS Flex bij andere vervoerders

  • 24 March 2023
  • 3 reacties
  • 115 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Sinds enige tijd heb ik een NS Flex abonnement en reis op rekening. Nu kan ik niet meer met Arriva (en misschien nog wel meer vervoerders) reizen omdat het saldo op mijn OV chipkaart onvoldoende was. Hoe kan ik toch met andere vervoerders reizen ?

icon

Beste antwoord door MoDe 24 March 2023, 01:16

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Arriva trein of bus? Als het bij de bus is staat waarschijnlijk B(us)T(ram)M(etro) uit. Dit kun je aanzetten via de klantenservice als je geen op saldo abonnementen voor BTM hebt.

Gebeurt dat bij de trein dan moet je zeker telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.

Arriva trein of bus? Als het bij de bus is staat waarschijnlijk B(us)T(ram)M(etro) uit. Dit kun je aanzetten via de klantenservice als je geen op saldo abonnementen voor BTM hebt.

Gebeurt dat bij de trein dan moet je zeker telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.

Dat was bij de trein. Waarbij op mijn OV chipkaart dus een tegoed van € 0 staat.

Badge +3

Ik zou even via www.ov-chipkaart.nl het saldo checken, want als dat negatief is krijg je bij sommige vervoerders meldingen over onvoldoende saldo (ook al wordt het saldo niet aangesproken).

Reageer