NS Flex klassewissel 1 naar 2 werkt niet, we betalen te veel | NS Community
beantwoord

NS Flex klassewissel 1 naar 2 werkt niet, we betalen te veel


Reputatie 2

Beste NS en reizigers, ik wil u erop wijzen dat de NS Flex klassewissel van 1 naar 2 niet goed werkt, waardoor er voor de 1e klas betaalt wordt wanneer naar de 2e klas wordt gewisseld na incheck.

 

Volgens de Productvoorwaarden NS Flex paragraaf 10.3 is de klassewissel toegestaan tot 15 minuten na het tijdstip waarop is ingecheckt: van 2 naar 1, en van 1 naar 2:

 

Het is toevallig dat ik zag dat een verkeerd bedrag werd gerekend, omdat ik die dag ook vertraging had:

 

NS, ik hoop dat dit probleem opgelost kan worden en dat we met NS Flex een klassewissel naar 2e klas kunnen doen, zoals beschreven in de voorwaarden. Reizigers: controleer uw transactie overzicht of de juiste prijs wordt gerekend.

icon

Beste antwoord door Daniël NS 1 June 2022, 21:34

Bekijk origineel

33 reacties

Reputatie 2

Het is niet mogelijk om dit 4x op een dag preventief (omdat de NS de product voorwaarden niet nakomt) een klassewissel te doen, storing op storing:

 

De app:

De website:

 

 

 

Reputatie 2

Het werkt allemaal nog steeds niet en nu zijn de klassewissel gegevens weer volledig verdwenen, geen mogelijkheid om te zien welke klasse ingesteld staat of om van klasse te wisselen. Ik heb de app opnieuw geinstalleerd, ik heb het via de website geprobeerd, alles werkt niet.

 

 

Momenteel hebben we last van een storing. We werken er hard aan om het op te lossen. Het advies is om contact op te nemen met onze klantenservice om de afspraak te maken dat je de gemiste korting na het reizen mag komen terugvorderen.

Reputatie 2

De klantenservice, die doorgaans 3 uur duurt om daarmee in contact te komen? Mijn reis begint over 15 minuten.

Reputatie 2

  

Beste NS en reizigers, ik wil u erop wijzen dat de NS Flex klassewissel van 1 naar 2 niet goed werkt, waardoor er voor de 1e klas betaalt wordt wanneer naar de 2e klas wordt gewisseld na incheck.

 

Volgens de Productvoorwaarden NS Flex paragraaf 10.3 is de klassewissel toegestaan tot 15 minuten na het tijdstip waarop is ingecheckt: van 2 naar 1, en van 1 naar 2:

 

Het is toevallig dat ik zag dat een verkeerd bedrag werd gerekend, omdat ik die dag ook vertraging had:

 

NS, ik hoop dat dit probleem opgelost kan worden en dat we met NS Flex een klassewissel naar 2e klas kunnen doen, zoals beschreven in de voorwaarden. Reizigers: controleer uw transactie overzicht of de juiste prijs wordt gerekend.

 

Beste NS, het is twee maanden later. Wat is de status van de oplossing voor dit probleem van de klassewissel die niet werkt?

Badge +3

Als je de 1->2 klassewissel met 15 minuten terugwerkende kracht bedoelt, dat kan nog wel even duren.

Voorwaarden aanpassen ook. Tot die tijd weet je de weg (restitutie als men je gelijk geeft).

Badge +3

De volgende… 

 

Reputatie 2

Beste NS, u heeft nog geen antwoord gegeven op mijn vraag. Graag wil ik dat dit probleem opgelost wordt: de NS handelt in strijd met de abonnement voorwaarden en benadeelt de reiziger.

Reageer