beantwoord

NS historie zegt "Niet in/uit gechecked" maar uitcheckgemist weet van niets...

  • 19 juni 2017
  • 7 reacties
  • 141 Bekeken

Hallo allemaal,
Mijn probleem is als volgt. Een tijdje geleden ben ik van Uitgeest naar Amsterdam gereisd. Op de een of andere manier is het inchecken mislukt, dus bij aankomst checkte ik in (ipv. uit).
De NS site meld ook netjes : 19:17 Amsterdam Centraal : Niet in- of uitgecheckt
Echter, als ik het via MijnNS het bedrag wil terugvragen en op uitcheckgemist.nl (weer) alle gegevens ingevuld heb, dan staat deze reis helemaal niet in de lijst! (Alleen iets uit 2015)
Dus, hoe kan ik deze claim alsnog bij de NS krijgen? Want de OV-chipkaart site lijkt niet mee te willen werken.

Alvast dank voor jullie suggesties,
Jeroen.
icon

Beste antwoord door Thom 19 juni 2017, 13:51

Terecht, ik werd even opgehouden 😉 Ik zou even overleggen met Klantenservice.

Soms moet je er rekening mee houden dat het web qua informatie wat achter loopt bij de werkelijkheid. Voor u lijkt dat nu niet relevant.


De snelste manier is Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook.

Wilt u contact opnemen middels Twitter: https://twitter.com/ns_online
Het kan ook via Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Een overzicht van chat en ander contact: http://www.ns.nl/klantenservice/contact
Mailen gaat via het contactformulier: https://www.ns.nl/formulieren/contact.html
Als u iets met een bijlage wilt versturen, kunt u dat hier vragen.

Bedenk wel dat het antwoord op een mail doorgaans lang op zich laat wachten.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
.......
Beste Thom,
Ik geloof dat ik met jouw reactie niet heel veel kan. :?
Reputatie 7
Badge +4
Terecht, ik werd even opgehouden 😉 Ik zou even overleggen met Klantenservice.

Soms moet je er rekening mee houden dat het web qua informatie wat achter loopt bij de werkelijkheid. Voor u lijkt dat nu niet relevant.


De snelste manier is Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook.

Wilt u contact opnemen middels Twitter: https://twitter.com/ns_online
Het kan ook via Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Een overzicht van chat en ander contact: http://www.ns.nl/klantenservice/contact
Mailen gaat via het contactformulier: https://www.ns.nl/formulieren/contact.html
Als u iets met een bijlage wilt versturen, kunt u dat hier vragen.

Bedenk wel dat het antwoord op een mail doorgaans lang op zich laat wachten.
Heb je contact met onze klantenservice gehad Jeroen? Zij kunnen dit soort dingen altijd snel herstellen. We leveren een snelle en gratis service via Twitter.
Ik heb geen twitter, maar ik probeer het nu via de online chat...
Ik kom er later op terug, dank voor de reacties zover.
De chat loste het probleem op. De reden waarom de website niet (goed) werkt werd niet duidelijk, maar ik krijg het teveel betaalde deel terug, dus ik vind het prima 🙂
Top. Fijn dat het opgelost is en dat je het even meldt.

Reageer