Mijn NS Ov chip met abonnement verloopt bijna, ik wil graag een nieuwe kaart krijgen. Eerder kwam die steeds vanzelf. 24-3 verloopt mijn kaart, maar nog geen nieuwe ontvangen. Wat te doen?
Mijn NS Ov chip met abonnement verloopt bijna, ik wil graag een nieuwe kaart krijgen. Eerder kwam die steeds vanzelf. 24-3 verloopt mijn kaart, maar nog geen nieuwe ontvangen. Wat te doen?
Beste antwoord door Thom
Het handigste is nu dat u een nieuwe ov-chipkaart aanvraagt bij OV-chipkaart. Dat kost u €7,50 maar dat krijgt u van NS weer terug. Dan is het bellen met Klantenservice, 030 7515155 en dan zetten ze het voor u over en regelen ze de terugbetaling.
Normaal krijgt u ongeveer acht weken van te voren een herinnering. Vaak komt dit in de spam terecht, gaat het nog naar een oud email-adres of het gaat van de kant van NS kennelijk niet helemaal goed. Daar hebben we hier wel vaker meldingen van. Vaak ontgaat het mensen omdat het in de spam staat.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.