beantwoord

NS telefoonhoes

• 8 januari 2017
  • 7 reacties
  • 253 Bekeken

Hallo, ik zie vaak mensen op het station met een telefoonhoes speciaal voor de OV-chipkaart. Dit lijkt me super handig, aangezien ik mijn kaart veel te vaak kwijt ben. Ik kan alleen deze telefoonhoes nergens vinden. Is hij ergens te koop?
icon

Beste antwoord door Miriam NS 8 januari 2017, 16:26

Hallo TatumHiet en welkom op het Serviceforum.
Deze hoes is niet te koop, maar je kunt even contact opnemen met mijn collega's via Twitter of Facebook. Misschien kunnen zij je nog een mooi hoesje toesturen 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

Hallo TatumHiet en welkom op het Serviceforum.
Deze hoes is niet te koop, maar je kunt even contact opnemen met mijn collega's via Twitter of Facebook. Misschien kunnen zij je nog een mooi hoesje toesturen 🙂
Wat voor hoesje wordt hier bedoeld? Mijn OV-chipkaart heeft ook veel te lijden (plastic laagje gaat afbladderen terwijl de kaart nog lang niet aan einde gebruiksduur is)? Ikzelf heb een hoesje gekocht om mijn mobiel te beschermen waar je de optie hebt om pasjes bij in te steken. Ideaal zou je zeggen, maar conducteurs willen meestal dat ik die pas er toch uit haal (ook al kan je door het schuifje waar de kaart zit bijna hele pas zien (dus mijn foto, naam, etc.).
Bij de NMBS werd een speciale kaarthoes meegegeven, net zo eentjes als je vroeger had voor bankpasjes. Dat vind ik dan idealer. Kunnen ze ook gewoon goed uit aflezen met de apparatuur.
Het gaat hier ook om een hoesje voor om je mobiel met een vakje voor de OV-Chipkaart. Deze is beschikbaar voor bepaalde telefoons. Eventueel kan ik je een hoesje sturen zoals je omschrijft. Dat is een los doorzichtig hoesje speciaal voor je OV-Chipkaat. Deze kun je ook afhalen bij een Servicebalie of loket. Mocht je zo'n hoesje wensen dan mag je mij even een priv├ębericht sturen met je NAW-gegevens en geboortedatum.
Reputatie 7
Ideaal zou je zeggen, maar conducteurs willen meestal dat ik die pas er toch uit haal (ook al kan je door het schuifje waar de kaart zit bijna hele pas zien (dus mijn foto, naam, etc.).
Het zal je verbazen dat je dan nog kunt frauderen. Heb eens meegemaakt dat iemand zijn pas onklaar had gemaakt en de kaart die ik wel kon scannen zat eronder. Je raad het al, die was niet van hem...
Ideaal zou je zeggen, maar conducteurs willen meestal dat ik die pas er toch uit haal (ook al kan je door het schuifje waar de kaart zit bijna hele pas zien (dus mijn foto, naam, etc.).
Het zal je verbazen dat je dan nog kunt frauderen. Heb eens meegemaakt dat iemand zijn pas onklaar had gemaakt en de kaart die ik wel kon scannen zat eronder. Je raad het al, die was niet van hem...

Dan is zo'n apart hoesje speciaal voor 1 pas idealer lijkt mij. Of geeft dat hetzelfde probleem?
Reputatie 7
De doorzichtige hoesjes die nu worden uitgegeven zijn ideaal 😉
De doorzichtige hoesjes die nu worden uitgegeven zijn ideaal ;)
🆒 Vind ik ook. Ik heb er een van NMBS voor mijn MOBIB-kaart (die helaas wel gaat slijten). En nu na een pb-bericht aan MiriamNS binnenkort hopelijk ook een voor mijn NS OV-chipkaart.:$

Reageer