beantwoord

NS/Veolia uitcheck

• 3 april 2017
  • 7 reacties
  • 256 Bekeken

Hallo NS,
Afgelopen woensdagmiddag heb ik met de trein van Nijmegen naar Cuijk gereisd. Hierbij heb ik per ongeluk op een NS paaltje ingecheckt, terwijl dat traject via Veolia loopt. Hierdoor kon ik op station Cuijk niet meer uitchecken.
Ik heb gepoogd via Mijn NS in te loggen en restitutie aan te vragen, maar omdat ik op dit site niet eindpunt Cuijk kan kiezen (omdat het eindpunt onder Veolia valt) lukt me dit dus niet aa te vragen.

Kunt u hiermee helpen? Bvd Jill Leers
icon

Beste antwoord door Wouter NS 11 april 2017, 12:42

Hoi Jill Saa,

Ik heb nog niets van je gehoord.

Mocht er iets mis zijn gegaan met in- en uitchecken en verschillende vervoerders, neem dan contact met ons en met de andere vervoerders op. Je kunt contact opnemen via Facebook, Twitter, Chat of 030-7515155.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dit kan niet kloppen want Veolia rijdt al sinds december niet meer op dit traject.
Reputatie 7
Badge +4
U zult het bij Arriva moeten proberen om het geld terug te krijgen.
Probeert u deze link:

https://www.arriva.nl/consumenten/abonnementen-kaartjes/ovchipkaart/uitcheck-gemist.htm
O excuus, is het Arriva geworden? In ieder geval is het een andere vervoerder dan NS.
Oke Thom, ga ik dan proberen. Dank vd info. Mvg Jill
Op Arriva krijg ik de melding 'Er zijn geen ritten gevonden waarbij niet in- of uit is gecheckt. Het kan enige tijd duren voordat je je saldo op deze website kunt terugvragen. (..)'
Beetje irritant... ?
Hoi Jill Saa,

Ik kijk graag na of ik je kan helpen.

Kan je mij je OV-chipkaart-nummer, IBAN, postcode, huisnummer, voorletter/achternaam en geboortedatum sturen?
Dit mag je sturen in een priv├ębericht. Dit doe je door op mijn naam en op Stuur bericht te klikken.
Hoi Jill Saa,

Ik heb nog niets van je gehoord.

Mocht er iets mis zijn gegaan met in- en uitchecken en verschillende vervoerders, neem dan contact met ons en met de andere vervoerders op. Je kunt contact opnemen via Facebook, Twitter, Chat of 030-7515155.

Reageer