beantwoord

Omreizen ivm werkzaamheden Utrecht centraal

  • 6 juli 2016
  • 1 reactie
  • 86 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Afgelopen week kon ik niet vanaf Utrecht centraal naar Breukelen ivm een storing en heb toen omgereisd via Amsterdam Arena om daar middels de sprinter naar Rotterdam in Breukelen uit te kunnen stappen.

Bij Amsterdam Arena kun je echter niet naar een ander perron komen zonder eerst uit te checken en opnieuw in te checken.

Op mijn ovchip overzicht zie ik nu dat hierdoor extra reiskosten gerekend zijn. Kan ik deze terugkrijgen?
icon

Beste antwoord door Janou NS 6 juli 2016, 15:45

Hallo Jeichhorn en welkom op het NS forum! Vervelend dat je hierdoor extra kosten hebt gehad, deze zijn zeker terug te krijgen. Daarvoor kan je altijd bellen met onze telefonische klantenservice: 030 751 51 55. Zij kunnen dit voor je oplossen. Succes!
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Jeichhorn en welkom op het NS forum! Vervelend dat je hierdoor extra kosten hebt gehad, deze zijn zeker terug te krijgen. Daarvoor kan je altijd bellen met onze telefonische klantenservice: 030 751 51 55. Zij kunnen dit voor je oplossen. Succes!

Reageer