beantwoord

omzetten abonnement

• 25 februari 2015
  • 1 reactie
  • 441 Bekeken

Mijn dochter heeft aan haar ov een dal vrij abonnement gekoppeld voor haar broer nu heeft hij daar niets meer aan omdat hij nu een maand abonnement nodig heeft maar hij kan niet omgezet worden omdat het abo voor een jaar is afgesloten hij kon toch ook niet weten dat hij anders moet gaan rijden ik vind dit echt belachelijk zit nu met dubbele kosten ......
icon

Beste antwoord door Janou NS 25 februari 2015, 15:45

Hallo willie1317! Welkom op het NS Forum. Ik snap dat je hier graag een oplossing voor wilt. Daarom wil ik jou adviseren om mij een privébericht te sturen met de persoonlijke gegevens van je zoon en zijn Ov-chipkaartnummer. Je kan mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens naar "stuur bericht".
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo willie1317! Welkom op het NS Forum. Ik snap dat je hier graag een oplossing voor wilt. Daarom wil ik jou adviseren om mij een privébericht te sturen met de persoonlijke gegevens van je zoon en zijn Ov-chipkaartnummer. Je kan mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens naar "stuur bericht".

Reageer