Ik ga hier maar mijn verhaal doen, want via de telefoon begrijpen ze het niet, geen e-mailadres en de chat is bijna een dagbesteding. De 26ste ben ik vanuit Apeldoorn vertrokken naar Amsterdam zuid met een saldo van 26,04. Bij het uitchecken zag ik, wat ik mij kan heugen, -3,…. Ik heb wel degelijk uitgecheckt vandaar mijn verbazing dat er een min saldo stond want een reis kost 17,10. Vervolgens proberen in te checken bij de metro in de hoop dat het mogelijk al gecorrigeerd was, maar helaas toch echt een te laag saldo. Ik ben vervolgens 10 euro bij gaan pinnen en een rit gemaakt van 1,63. NS waar is mijn geld gebleven. Ik zou na de rit 26,04-17,10= 8,94 als saldo op mij chipkaart moeten hebben staan, maar stond ergens in de -3,…. Alles kan ik aantonen uit mijn reishistorie maar nergens kan ik terecht.
Antwoord
ondanks uitcheck dubbele kosten ingehouden
Beste antwoord door mrfreeze
Kan het zijn dat u in Apeldoorn per ongeluk bij Arriva heeft ingecheckt i.p.v. bij NS?
Dan heeft u een gemiste uitcheck bij Arriva: € 10
En een gemiste incheck bij NS: € 20
€ 26,04 - € 30 = € -3,96
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.